رژه خودرویی و موتوری بمناسبت 12بهمن در كهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا ، امروز همزمان با سالروز ورود تاریخی امام (ره) صدها موتور و خودرو نیروی انتظامی ، بسیج ، سپاه و تمامی ادارات و نهاد ها باحمل پرچم سه رنگ و مقدس جمهوری اسلامی و نصب تصاویر مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) در یاسوج مسیر پنج كیلومتری فرودگاه به سمت گلزار شهدا را رژه رفتند.

به گزارش ایرنا ،حضور و شركت 33دوچرخه سوار بهمراه 33 اسكیت باز بمناسبت سی و سومین سالروز پیروزی شكوهمند انقلاب اسلامی با حمل تمثال مبارك معمار كبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) شكوه و جلوه ای خاص به این مراسم بخشیده بود.

شركت كنندگان سالروز ورود تاریخی بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی را به میهن گرامی داشتند و سپس با حضور در گلزار شهدا نسبت به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ادای احترام كردند.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی كهگیلویه وبویراحمد در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی نعمتی است كه خداوند به ملت ایران عطا كرد و امروزه وظیفه همه پاسداری از انقلاب شكوهمند اسلامی است و باید دستاوردهای آن را برای رهائی مسلمانان جهان به جهان اسلام صادركنیم.

'علی عالی پور' افزود: برای هر چه بهتر برگزاری برنامه های سالگرد سی دومین دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی 30ستاد اصلی و فرعی با 300 كمیته كاری در قالب این ستادها در مركز شهرستان ها و بخش های مختلف استان تشكیل شده است.

وی بیان كرد: امسال برگزاری مراسم و برنامه های دهه پرشكوه فجر انقلاب اسلامی متفاوت تر و باشكوه تر از سالهای قبل در شهرها و نقاط مختلف كهگیلویه وبویراحمد برگزار خواهد شد.

671/7530/681





:: برچسب‌ها: سفر ,
:: بازدید از این مطلب : 460
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: